Gran estrena del Circuit 3×3 FCBQ 2026 a Badalona
150 equips i més de 600 participants a la primera parada de la 9a edició del circuit català oficial de 3×3 amb epicentre a la plaça de la Plana de Badalona.
150 equips i més de 600 participants a la primera parada de la 9a edició del circuit català oficial de 3×3 amb epicentre a la plaça de la Plana de Badalona.
Les 10 pistes de 3×3 habilitades a la plaça de La Plana, Pavelló de La Plana i col·legi Maristes Champagnat de Badalona van acollir, diumenge 31 de maig, l’estrena oficial del 9è Circuit 3×3 FCBQ organitzat per la Federació Catalana de Basquetbol. Aquesta primera prova celebrada a Badalona va comptar amb la coorganització del Círcol Catòlic Badalona, el suport de l’Ajuntament de Badalona i la col·laboració de Mundo Deportivo.
La seu badalonina, que per setena vegada acollia aquest Circuit 3×3 FCBQ amb un total de 150 equips i més de 600 esportistes, ha suposat el tret de sortida a un nou Circuit que farà parada a 7 ciutats catalanes més, reforçant el protagonisme per a totes les edats (des de categoria Pre-Mini fins a Sènior, passant per Mini, Infantil, Cadet i Júnior) amb les corresponents millores anuals.
Balaguer agafarà el relleu com a segona parada del Circuit 3×3 FCBQ 2026, en un esdeveniment que es desplaçarà a la capital de la comarca de la Noguera el proper dissabte 6 de juny.
